Gunga på förskolan (3–6 år, familj) T.o.m. vt 2024

En gungig föreställning med samba.

Dan Knagg har komponerat elva nyskrivna låtar för barn i förskoleåldern. Det är låtar med titlar som; ”nu ska vi gå ut”, ”nu ska vi åka till förskolan”, ”Gunga” med flera. Alla låtar spelas med brasilianska instrument i sambastuk och skapar en gungig föreställning med sång, Pandeiro och Cavaquinho.

Olle Linder är definitivt en av Sveriges mest anlitade musiker som spelar med musiker som Ale Möller, Oumou Sangare, Thomas Ledin, Robyn, Wille Crafoord och många fler. Tillsammans gör Dan och Olle en gungig konsert/föreställning som inte tummar en millimeter på vikten av att ge de allra minsta högkvalitativa musikaliska upplevelser!

Trailer för Gunga på förskolan finns på YouTube.

Artist/grupp: Olle Linder och Dan Knagg
Medverkande: Olle Linder och Dan Knagg
Fotograf: Dan Knagg

Kontaktperson för bokning

Dan Knagg, telefon 0730-91 04 88, e-post: flygande_grisar@hotmail.com

Kostnad

Totalpris som faktureras

Regional subvention

1:a föreställningen 19 325 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning
2:a föreställningen samma dag och lokal 0 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning
3:e föreställningen samma dag och lokal 8000 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning

Senast ändrad:

Publik: Max 45 personer inkl. personal.

Längd: 40 minuter.

Lokal: El: 230 V, Spelyta 3x4 m, Fri golvyta. Bygg/riv: 30/30min.

Turnéperiod: VT 2024, v. 8 och v. 9

Typ: Musik