Radio Trattofon (4–11 år, familj)

Cirkus Trattofon rattar in en halsbrytande humorföreställning på sin tecknade radio. Men är radion själv med på noterna?

Ett enkelt shownummer urartar i tekniskt haveri, kanal efter kanal ställs in med oväntade vändningar. I jakt på den rätta låten får de två figurerna snubbla sig fram i en värld av dans, akrobatik, ljudeffekter och tecknad rekvisita. Fysisk komedi för hela familjen.

Föreställningen innehåller publikinteraktion och efteråt får barnen vara med och dansa.

Föreställningen är utan tal och kan förstås av alla.

Trailer för Radio Trattofon

Artist/grupp/kulturskapare: Cirkus Trattofon
Medverkande: Marija Meded och Jerry Lasota
Fotograf: J-P Bichard

Kontaktperson för bokning

Marija Meded, telefon 073-701 53 77, e-post marija.meded@gmail.com

Kostnad Läsåret 2023–2024

Totalpris som faktureras

Regional subvention

1:a föreställningen 15 000 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning
2:a föreställningen samma dag och lokal 8 000 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning

Kostnad Läsåret 2024–2025

Totalpris som faktureras

Regional subvention

1:a föreställningen 15 000 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning
2:a föreställningen samma dag och lokal 9 000 kr (exkl. moms) 50% återbetalas efter redovisning

Senast ändrad:

Mer information

Publik: Max 80 personer inkl. personal (max 120 personer om gradäng finns). Max 300 personer för offentliga föreställningar.

Längd: Ca 30 minuter.

Lokal: 4x4x2,5m spelyta exkl. sittplatser. Spelas i befintligt ljus. Kan spelas utomhus de varmare årstiderna, dock ej i regn. Gruppen tar med batteridriven högtalare om ljudsystem saknas.

Turnéperiod: VT 2024. Läsåret 2024–2025.

Typ: Cirkus