Dansföreställning: Mitt lilla stora rum

”Vad är det här och vad är det där?” Undrar Daniel när han vaknar och upptäcker att fantasin finns i allt och överallt. Nyfikenheten tar över och han fortsätter att skapa nya rum med en kudde, en saccosäck och ett täcke. Allt kan hända när det vardagliga blir till dans.

Alla barn har rätt till ett språk. Vägen dit ska vara fylld av glädje, lust och magiska stunder. Dans är också ett språk – kom och upplev föreställningen Mitt lilla stora rum med danskompaniet Memory Wax!

För barn 2–5 år.

Föreställningens längd: ca 30 min.

Språkstart Halland 5 år

Föreställningen arrangeras av Språkstart Halland (Region Halland) och Halmstads kommun. Språkstart Halland fokuserar på små barns språkutveckling och riktar sig till barn från 6 månader upp till 3 år samt till dig som förälder och andra vuxna i barnets närhet. I år firar Språkstart Halland 5 år.

Senast ändrad:

Kategori: Dans

Tid: Fredag 1 september kl. 16.00

Plats:

Festsalen, Andersberg i Halmstad.

Målgrupp: För barn 2–5 år.

Entré:

Fri entré. Ingen föranmälan.